İki gün önce dedesi ile oynarken çok fazla çığlık attı.Bu aralar çığlık atıyordu ama o gün daha fazla bağırdı. Dün de aşı olmaya gittik ve ağladı. Sonrasında sesinin kısılmaya başladığını fark ettim.Bugun biraz daha arttı.Atesi yok öksürük yok sadece ses kısıklığı. Hasta mı yoksa bağırdığı için mi bilemedim başınıza geldi mi ?