Kızlar ben hep adet düzensizliği cektim 2 cocgum var şimdi kızımı sütten kestim emzirirken düzenli regli oluyorum emzirmeyi sonlandırdım ama hala sutum çok az geliyo adet olmadım 1 ayı geçti gebelik testi de yaptım negatif sorum şu emzirmeyi kesmek düzensizlik yapar mı seseryan olalı 1 yıl olucak 1 hafta sonra doğumdan hemen sonra adet oldum