nimetgungor neye istinaden mama vermeniz gerekir diyorsunuz doktoru musunuz acaba?
Arkadaşım kilo alımını en iyi doktorun değerlendirir bebeğinin şartlarına göre. Benim bebeğim de öyle ilk aylar çok güzel kilo aldı doktorumuz 3. Ay kontrolünde Artık kilo alımı yavaşlayacak dedi. Hareketlenmeye nasıl başladığını da gözlerinle görüyorsunuz. Bu 15 günde de 250 gr alır toplamda 500 gr etse kafi zatrn bunu da burada kimse değil en iyi doktorun değerlendirir. Hele de hemen mama ver diyenlere itibar etme anne sütün varken doktorun demeden mama ne ya. Milet zengin yemin ediyorum ya.