Kızlar bebeğim 33 haftalık doğdu çocuk endokrine gidiyoruz bugün tahlil aldı DHEA- SO4 değeri 25 ile 400 arası olması lazım bizim 915 çıkmış e nabızdan baktım doktora 2 gün sonra gidicez sizde yaşayan var mı yada bilgisi olan internetten biraz araştırdım korktum değişik şeyler yazıyordu