Perşembe günü normal doğumla başlayıp sezeryanla biten doğum serüvenim oldu. Sütüm daha dün gelmeye başladı daha öncesinde uzun sağmalar sonrasında sadece mercimek kadar çıkıyordu. Şimdide sürekli sertleşip sızlıyo sızladığı zaman göğüslerimden süt akıyo. Bebeğimi uyandırmakta zorlanıyorum uyandırabilsemde göğüslerim rahatlamıyo çünkü boşaltamıyo hemen uyku moduna geçiyo. Sağsam bile hemen sertleşiyo. Bu geçici bir durum mu normal mi, nasıl rahatlayabilirim. Ayrıca emzirirken göğüs uçlarım çok acıyo lansinoh krem kullanıyorum ama hala acısını dindiremedim. Kullandığınız başka ürünler var mı?