123fff Kızlar memleketten dönünce belirli bi doktor belirleyip zaten tüm soruşarımı sorucam ama gitmeden kafama takıldı. Beneğim 45 günlük bikaç kişiden böyle bişey duydum ama mantıklıda gelmedi su veriliyomu sadece mama içen bebeğe
Ezzzzi 123fff verilmiyor , zaten sıvı. Şuan oğlum ek gıdaya geçmesine rağmen mama ek gıda şeklinde gittiğim için hala fazla suya ihtiyaç duymuyor neredeyse 1 yaş olacak , mama su ihtiyacını fazla karşılıyor
Sevval1507 123fff canım benim bebiş doğduğunda sarılık olmuştu 30 CC mama veriyordum annesutunun yanında doktorum bir iki ck su da vermemi söylemişti Boğaziçi prof tavsiyesidir.
Vera094 123fff bana doktorum bi iki cay kasigi ver demisti ama bilmiyorum arada veriyordum iki gunde bir falan
Asyalina55 Nrslcn su zararli bisey mi neden yazık olsun bnim krdesim bebekken biberonla su veriyorduk gayette sağliklı
2boymommy 123fff ben basta arada bi veriyordum ve sunu fark ettim bebegim huzursuzlaniyordu falan ben hep sancidan dedim evet sancisi cok gazi cok fazla bebegimin ama su verdikten sonra rahatliyordu.. kaynamis ilimis su veriyorum mamadan sonra cünkü doktorumda dedi mama icen bebegin su ihtiyaci olur su ile yapilsa bile cünkü anne sütü gibi degil sonucta
Eysar 123fff verin bir çay kaşığı kadar hiç zararı olmaz daha yeni olduğu için dilince beyaz pütürler olur