denizdefneosman Kızım 12 günlük ve bugün ebemiz aradı. Topuk kanı alınmıştı ve orada bu genetik hastalık şüphesi var Bi daha alınması gerek dedi. Yanlış çıkma olasılığı var mı? Bilgisi olan var mı?
Asel16 denizdefneosman genellikle yanlış çıkıyor ter testi yapılıyor net bilgi o zaman verilir benim kızımda çıkmıştı gen testi verdik pozitif geldi
GlgnOlgun denizdefneosman umarım yanlıştır oğlumda hamileyken şüphesi vardı gen testi verdim günlerce içim içimi yedi ama negatif geldi umarım sizde test yanlıştır
momofege denizdefneosman yanlış çıkma ihtimali yüksek bize de aynısı söylendi 2. Defa topuk kanı verdik bugün aradılar çok şükür testimiz temiz çıkmış yanlışlık olmuş genelde yanlışlık oluyormuş hiç canınızı sıkmayın moralinizi bozmayın
emreozdemir denizdefneosman yanlış çıkma olasılığı var tekrar topuk kanı, ter testi istenir. Ter testi de pozitif ise genetik test yapılır
denizdefneosman GlgnOlgun hamileyken böyle Bi test yapılıyor mu benim hep sonuçlar iyiydi bişey demedi doktorum
GlgnOlgun denizdefneosman bağırsaklarında bir problem gördüler bu hastalıkta görümürmüş. Sonra gen testini bana yaptılar bu hastalığın çocuğa geçmesi için anne ve babanın ıkısınınde taşıyıcı yada hasta olması gerekiyor
denizdefneosman GlgnOlgun hıımmm. Çok teşekkür ederim bana şuan bunu demeleri şaşırttı zaten. Bu anne karnında bile belli isee neden şimdi
Cihan-mom denizdefneosman Anne karnında belli olmuyor diye biliyorum benim kuzenim 17 yaşında doğduktan sonra öğrenildi . Umarım yanlış çıkar sonucunun ama eğer doğruysa geçmiş olsun siz güçlü bir annesiniz en iyi bakımı yaparsınız🙏
GlgnOlgun denizdefneosman sadece belirtiydi down falan da olabilir demişlerdi sıvı almak istedikler ama ense kalınlığı falan yoktu burun kemiği yerindeydi prof. Sıvı almaya gerek yok dedi sadece gen testisi yaptık. Ama en doğrusu topuk kanından çıkıyor ilkinde risk görülürse ikincide de görülürse o zaman detaylı inceleniyor umarım değildir. O zaman araştırmıştım çok zor bir hastalık Allahım hasta olanlarında yardımcısı olsun.
yelizb denizdefneosman cerenkko aynısını bende düşündüm acaba hangi hastane doktor kimdi @Asel16 hanım
Asel16 0534 çocuk göğüs doktoru ilgileniyor o ilaç yazıyor işte takviye vitamin öksürük olunca buhar veriyorum
Bebegiannesi Bende bugün verdim tekrar topuk kanı şimdi onun sonucunu bekliyorum inşallah birşeyi yoktur yavrularımızın😢
Asel16 Bebegiannesi kızım üç yaşında geçti o günler güzelce tedavisini gördük şimdi ilaç kullanmıyor 🙏🏻