eda505_ 1 aylık bebeğimin laktoz intoleransi çıktı huzursuzluk ağlama sikayetiyle gitmiştik varmı bizim gbi olanlar
sldddd Evet bizim var. Relactaz her emzirmeden önçe 6 damla verdimj Laktoz içeren besinleri tüketme dediler ben direk tüm süt ürünlerini kestim 4 gündür bebeğim düzeldi. Tabiki doktorun ne derse onu yap.
eda505_ Ne zaman tamamen düzelir acaba bilginiz varmı bende kestim süt ve sut ürünlerini geçmezse kırmızı etide kesicek doktorumuz@slddd
sldddd Merihaysesonmez düzelmedi , ben düzeldi sanmışım. 1 ayı geciktir süt diyeti yapıyorum Relactaz kullanıyorum fayda yok hala gazlı. Artık bunun bi süreç oldugunu kabullendim çare aramaktan vazgeçtim bu duruma alıştım ve biran önce geçmesini bekliyorum.