Nurbukekiyli İyi akşamlar idrarda zorlanma yaşadığım için kasık ağrılarım olduğu için üroloji bölümüne başvurdum doktorda ultrason istedi bende çekildim sonuçlarında böbrek büyümesi yazmışlar 1.evrede diye bu durumu yaşayan ya da bi bilgisi olan var mı
gokceokur Nurbukekiyli benim kızımda doğuştan böbrek genişlemesi var.istanbuldaysaniz çok iyi bir radyoloji önerebilirim.bizde 6 Ay arayla muayene oluyoruz doktorumuza.
Nurbukekiyli gokceokur maalesef sakaryadayım Perşembe günü sonuçlarımı doktoruma göstereceğim ama siz yine ismini verebilirsiniz belki o doktora başvurabilirim daha sonra
buseabike gokceokur oğlumda böbrek genişlemesi var henüz 3 aylık. İlk teşhisi birinci ayınfa tesadüfen gaz sancısı için usg çekildiğinde farkettiler 5 mm olarak 3. Ayda tekrar baktılar 8 mm olmuş ama gittiğim hastanenin radyoloji bölümüne güvenmiyorum bana öneriri misiniz acaba
gokceokur Nurbukekiyli Rıdvan zeybek Google yazın çıkıyor.ayrintili ultrason için gitmiştim ki anne karnında böbrek genişlemesi ve yumurtada kist olduğunu öğrendim.bebeğimin kalça muayenesini ve böbrek takibimizi hep kendisine gittik çok tatlı babacan bir doktor.
gokceokur Ecegerginn Rıdvan zeybek yazın Google hemen çıkıyor.cok babacan bir insan.her soruma cevap veriyor çok güzel bilgilendirme yapıyor gerçekten tereddütsüz gidebilirsiniz.
Ecegerginn Nurbukekiyli bence değil ya çünkü benim ailemde de eşimden ailesinde de yok sadece oğlumda var doğuştan
Ecegerginn gokceokur yani detaylı ultrason falan yazmış herkes yorumlarda bu bölüm için de bakıyor mu anlamadım tam. Birde uzmanlar klinikte mi doğru mu
gokceokur Ecegerginn zaten böbreğin büyüklüğüne ne durumda olduğuna ultrason ile bakılıyor.arayip bilgi alabilirsiniz ama ben kızımda ki böbrek sorunu için oraya götürüyorum 6 ayda bir muayenesi var.