Merhaba bebeğim 1 ay 20 günlük ve nerdeyse hergün 18:00-19:00 arası ağlamaya baslıyor 21:30da uyuyana kadar diğer tüm saatler uykucu ve sakin neden aynı saatte ağlıyo bi türlü anlamıyorum tok, altı temiz vs.. gaz problemide yok geceleri kendi kendine pırt yaparak uyuyor kakasını gün içinde ve akşam yapıyor sizce neden olabilir