Kızlar bebeğim 11 aylık oldu ve yaklaşık 2 aydır bir doktor korkusu başladı odaya girdiği an çığlık kıyamet ağlamaya başlıyor titriyor ağlarken ne muayene için sedyeye yatıyor ne de kucağımda izin veriyor böyle olunca da doktor muayene etmekten vazgeçiyor bende onu susturmaktan soracağım soruları bile unutup çıkıyoruz nasıl olacak bu iş hiç bilmiyorum gerçekten siz de böyle durumlar var mı ?