Bebeğim 5 aylık. Sezeryan doğum yaptığım için 2 gün sütüm gelmemişti o yüzden hastanede mamaya başlattılar. Eve döndükten sonra sütüm yeterli geldi mamayı 1 ay kestik ama bebeğim hem kilolu doğdu hemde kilo alımı hızlı gittiği için doktor mamayı kesmememi söyledi. Sadece doğru biberon tercih ettikten sonra bir sıkıntı olmayacağını söyledi. Phlips avent anne meme ucuna benzediği için diyorlar herhalde ayırt edemiyor meme mi biberon mu diye 😂 Suan hala hem meme hem mama alıyor.