aysegulce Kızlar 6. Aya kadar sade anne sütüyle mi durdunuz yoksa ufak tatlandirma yiyeceklerden verdinizmi bebeğinize
livanurvealpinannesi61 aysegulce 6 cı ayda doktor tadım başlanır demişti. Ben kızımda 5 ay 25 günlükken oğlum da 6 aylıkken başladım.
Mavili-mavilimorcicek aysegulce 6.aya kadar su dahil hiç birşey vermeyin.6.ay zaten tadım ayı azar azar başlanıp 7.ay da öğüne çevrilir.Bagirsak florası henüz çok gelişmediği için her yattığı şeyi bir süre alisarak yani 3 gün kuralına uyarak verilmesi gerekir.Doktor onermediyse 4,5-5 aydan önce hiç birşey vermeyin.
Minnosannesiiiiiiiii Aydan itibaren az az su ve agzina az az yemek sularindan suruyorum verilceklerden
BBuseYY Bende 6ıncı aya kadar bişey vermedim sadece anne sütü aldı . Muğlada yaşadığımız için malum hava sıcaklıklarından dolayı dördüncü ayda suyu vermeye başladım
birbeyazoglanbirkarakiz Sadece anne sütü verdim su da dahil başka hiçbir şey tattırmadım. 6. Aya ayak bastı yoğurtla başladım, yumurta sarısı, patates havuç, elma, muz diye ilerledik.