ArtHistory Buse_asya23 4. Sınıf kızım ve 3.yaşındaki kızımla başladım. 3.gün oldu, işimi gücümü bitirip ders dinliyorum. Elbet bölünüyor ama düzene oturtucam inşallah.
Adabkc smileanne radyoloji teknıkerlıgı sızın neydı bende tarıh vıdeosu felan ızlıorum sızde duzen nasıl
Sempol Buse_asya23 ben tkm akademiye üyeyim online ders alıyorum. Onlarla beraber ilerliyorum. Dersler başladı çok da memnununm