eliftugba Aslında prima aktif bebeğe benziyor yeni bezler
ilk ben de bi memnun kalmadım özellikle çiş göstergesi sıkıntısı ve aşağı sarkma yaşadım
çünkü diğer bez kalın olduğu için kaka rahat dolsun diye bi tık a kısmını boş bırakıyordum bunda hiç gerek yok sıkı bağlasan bile kaka rahat doluyor ve sarkma olmuyor ben ilk baş bi tık boş bırakıyordum sarkıyordu
hatta geçen annemde eski bezlerden kalmış onlardan taktım, şu anki daha konforlu geldi
çiş göstergesine de gerek yokmuş onu anladım
bez arka taraftan bakınca şiş duruyorsa değiştiriyorum dolmuş oluyor zaten