Bebeğim 18. aya yeni girdi. 34 haftalık doğdu.Düzeltilmiş 16.5 aylık. kelime sayısı az. Ve bazı kelimeleri bikaç kere söyledi ve unuttu.
Anne
Baba
Dede
Amca
Mama
nene
kedi
anneanne
hadi
geçti
götür
Bu kadar diyebiliriz. Ve baybay yapmıyor. Parmak şıklatıyor. Merhaba,çak yapıyor.
Bul takları takamıyor doğru yerlere. Renk vs ztn erken mi bilmiyorum ama bilmiyor. öpücük atmıyor göz kırpmıyor. Vs. vs. Gerimi yoksa erkenmi bilmiyorum. Bilmediğim için buraya yazıp tecrübeleri annelerle dertleşmek istedim. Ekran olayımız sadece yemek yedirirken yanlış biliyorum ama çaresiz kaldığımda yemediğinde açıyorum. Onun dışında ekransız müzik dinliyoruz. Sürekli konuşuyorumda onunla. Oturup oyun oynuyorum 🤷🏻♀️