@Acu_ ben de bir aydır her uyandığında emzirmeyi kestim. 6-7 kez emiyordu. Aniden 2 ye düşürdüm. Sadece 12 ve 4 de emziriyroum. Yakında teke düşürmeyi hedefliyorum ve yaşında sonlandırmayı inşallah. Ama ne yazık ki uykular düzelmedi. Aşırı düzensiz. Bazen 1 kez uyanıyor hah oldu diyorum hop ertesi gece 8 kez uyanıyor.
Uyku eğitim süreciniz nasıl ilerledi? Kimden aldınız?
Bozulmasından kastınız tam olarak nedir? Hayatınızda neler değişti? Rica etsem bahseder misiniz?