_prensesannesiyim temizlik eşimle birlikte yapıyoruz. Tek başıma maksimum bulaşık çamaşır ve öyle bir üstten sil süpür oluyor. O da her zaman değil 😊 yemek çoğu zaman dışardan söylüyoruz… eşim evde yoksa zaten yemek yapmak istemez canım, çok çok nadir yaparım. Hatta bazen kapı çalar yemek gelmiş olur, eşim bilir yemek yapmadığımi yemek söyler eve bir şeyler yiyeyim diye… bazen çamaşırları makinede unutup iki kere yıkadığım oluyor 🤷🏻♀️ biraz da depresif bir ruh hali icindeyim o sebeple saldım…