Sarpmom Hanımlar iyi akşamlar 4 yaşında oğlumun dudağında uçuğa benzeyen şişlik var çocuklar da uçuk olur mu ne yapmam gerek korktum açıkçası??
Dogacelik Sarpmom benim kizimda da ates sonrasi cikti 2 yasinda. Yarim bardak suya bir damla iyot damlatip geceleri yatmadan once surdum. O kuruttu birkac gune gecti.
Sarpmom Dogacelik Bizim öyle ateşimiz falan yoktu ilk defa da olduğu için korktum açıkçası teşekkür ederim cevabınız için 👍🏻