benaslindayohum_ Merhaba doğum yapalı bugün tam 4 ay oldu 2aydır leke Leke olmuştum fakat bugün adetim normale döndü fakat hiç bir adetim bu kadar ağrılı olmamıştı ve inanılmaz kanamam var 😥 böyle geçiren oldu mu 🙃
1gulceninannesi benaslindayohum_ benim de doğum sonrası adetlerim ağrılı ve aşırı kanama oluyor. Bende miyomlar var ondan şüpheleniyorum ama
Vera094 benaslindayohum_ 5.ay ilk adetimi oldum ve 5-6-7. Aylardaki adetimde okadar kanamam oluyodu ki iki saatte bir degismem gerekiyodu yetistiremiyodum hastaneye gidecektm burda sordum normal dediler gercekten de duzeldi sonradan