Nacafa ymybaby kendiliğinden geçiyor korkmayın. Benim bebeğimde 4-5 ay civarı kendiliğinden geçti. Doktorumuz kesinlikle bozuk para katma üzerine bagırsak düğümlenmesine sebep olursun demişti
Tansukiz ymybaby benim kızımda vardı sanırım 3. Ayında kendiliğinden geçti hiç bir şey yapmayın geçiyor
brcbykl ymybaby oğlum doğduğundan beri vardı , kendiliginden gecti gitti.. sakin oyle sacma sapan soylenilen seyleri yapmayin yeterli ☺️
Femme1 ymybaby oğlum aşırı gaz li bebek olduğu için hemen fıtık çıktı. Ayy o göbusten çok çektim. Medikal den göbek fıtık korsesi aldım ve geçti öyle çok şükür tavsiye ederim
GayeeE Benim kızımdada vardi ağlarken kendini sıkarken kocaman olurdu doktora götürdük kendiliğinden geçer demişti çok şükür öyle de oldu 3-4 aylıkken geçti 🤲🏻 ymybaby