hepoyleolurzaten_ Aysegulbbk Sızlama şeklinde, uyutmayacak şekilde bir ağrı olmaz. Hatta mümkünse hekiminizin telefon numarasını alıp, işlem sonrası uyutmayacak şekilde ağrı olursa irtibat kurun, kendisi sizi yönlendirecektir
Elif554 Aysegulbbk hayatımda ilk defa dişçiye gittim bir ay önce. Ben de korkuyordum ama sabaha kadar dis ağrısı çekince koşa koşa gittim. Korkulacak hiçbir sey yokmuş ya gözlerimi kapattım sadece ben de bakamıyorum öyle aletleri . Hiç de acımadı sadece iğne yaparken biraz acı oldu o kadar diğer hiç bir şeyi hissetmiyorsun😅
Lutfiye_yangoz Aysegulbbk benim de korkum var hastanelerden doktora gittim mi elim ayağım titriyor kürtajdan sonra oluştu bu durum bende Yeni iki dışım kanal tedavisi oldu devlette gitmeyi korktum özel hastaneye gittim ağrı olunca doktora söyledim durdu bir da uyusturdu öyle öyle yaptı