Sssyyyy ben de iyiki aldırmışım diyorum. Aldırmasam o küçük nodül büyüyecek sonra ikinci bir ameliyat olacaktım belki o zaman atom vermeleri gerekecekti filan risk almaya gerek yok küçük hapımı içip yoluma bakıyorum valla hiç sıkıntı değil. Ne demek canım yine aklına bir şey takılırsa yaz mutlaka 🌸