kızlar selam 👋 bebeğim 6 ay 12 günlük. ve birkaç haftadır gece gündüz çok zor uyuyor. evet diş çıkardık jel bile kullandım. aç deseniz değil. sadece uyumak istemiyor. yatağına koyduğum an aşırı ağlıyor. kısacası doktor tavsiyesi üzerine uyku damlası vs kullanan oldu mu. bu arada doktora da götüreceğim ama öncelik sizden yorum almak istedim. aslında hiç kullanmak istemiyorum ama kendisi de uykusunu alamayınca aşırı huysuz oluyor 🥹