duyguozsoyyy Selam anneler kızımda b12 düşük çıktı ama takviyeye gerek duyacak kadar değilmiş, ben takviye kullanacağım doktor benexol yazdı ama emzirme döneminde kullanılamaz yazıyor, doktoru yazıp kullanan var mı bi sorunla karşılaştınız mı
ikibebebiranne_ Artık hicbir ilaç prospektusune göre değil doktorunuz kullanın dediyse kullanın emzirme döneminde olduğunuzu söylediniz ama değil mi?