Kukukrll yok hamile degilim, oglum 22 aylik
Aslinda uzerinden de baya zaman gecti cok hatirlayacamiycam da ben de bu ilk lise zamanlarinda ortaya çıktı. El parmaklarımdaydi hep siserdi elimi asla yumruk yapamazdim özellikle sabah uyandığımda falan. O zamanlar çok gittim geldim haataneye ama pek bı sonuç elde edemedim sonra nasil olduysa gecti. Zaten bu eklem romatizması uyuyup uyanan bir seymis bildigim kadariyla. Yani büyük hormonal degisikliklerde uyaniyor veya uyuyormus. Yani o zamanlar ergenliğe giris ile baglanti kurdum uyandi diye. Neyse sonra gecti yillar gecti ben evlendim. Evlendigimizde de haliyle hormonlar bi degisiyo. Bu yine uyandi. Parmaklarim sisiyor surekli bu kez fibromiyalji bölümüne gittigimizde doktor bana psikolojik hastalıklarin tedavisinde kullanilan bi ilaç verdi adini hatırlamıyorum. Biz de artik yavas yavaş bebek düşündüğümüz için bu hastaliktan tamamen kurtulmayi istedim. Yaklasik bir ay kullandim ilacı ama artik ben de nasil bi etki ettiyse esim asla kullanmami istemedi bi degisik oluyosun o ilaci alinca falan dedi. Ama benim ilaçla ilgili yan etki olarak hissettigim tek sey sabah uyandıgim asla ve asla uykumu almis hissetmiyordum assiri yorgun uyaniyordum. Her neyse ben ilaci biraktim ama sorunum hala bitmedi. O sirada Rabbim melek oğlumu nasip etti bana şükürler olsun varlığına, icime ilk düşüşüyle birlikte benim sikayetlerim azaldi ve dogumuyla birlikte tamamen bitti. İnsallah sizinki de tamamen biter uyur bir daha uyanmamak üzere