Bugleminannesi28 Kızlar hiç kullanılmadı bebeğim de sevmemişti zaten sadece yıkadım tek yıkamada rengi aktı ama hiçbir yerinde sorun yok o yüzden makul fiyat tutuyorum 80 tl .
Kelle0109pdk Bugleminannesi28 rica ederim ben almak isterdim benim de 2 aylık kızım var ama ihtiyacım yok dün bir abla 2 poşet kız çocuk kıyafeti göndermiş sağolsun şimdi oğluma bakıyorum inşallah oğluma da veren olur sjsjsjsjs şakası bir yana bu zamanda kıyafet alınmıyor gerçekten umarım sizinki satılır 🌹
Bugleminannesi28 Kelle0109pdk ay hiç sormayın aldığım fiyatın çeyreğine koyuyorum yani aldığım 60-100tl ye şimdi hicbirsey alınmıyor geçen lc waikiki ye gittim kızıma pijama takımı almak için 400 tl di ağzım açık kaldı 😬
Kelle0109pdk Bugleminannesi28 evet maalesef yanımda şu an 400 var pazara saklıyorum oğluma kışlık lazım sağolsunlar oydan sonra böyle oldu 400 le bir kaç kıyafet alınıyırken şu an sadece 1 takım alabiliyoruz çok acı verici gerçekten