nihos06 Merhaba. Bebeğim iki gün önce 1 yaşına girdi. Birkaç gündür aşırı huysuz her şeye çığlık atıyor,arabada kısa mesafeye bile gidemiyoruz,ortada bir şey yokken ağlama krizlerine giriyor. Tecrübeli anneler yazabilir mi gelişimsel bir şey mi? :(
Azraada58 nihos06 hayır degil biz bir gün dışarı cıkmamızla eve gelmemiz 10 dk sürdü artık okadar illallah etti o dönemden ne arabada duruyodu ne dışarda hele kendi arabasına bindirmek offff facia 🤦♀️ heralde 1 ay snra düzeldi tam hatırlamıyorum cnkü suan 2 yaş atagındayız daha da berbat oluyor 🤣
Sinemkaan25102022 Azraada58 2 yaş sendromu herkes kötü diyor erkek çocukları daha hareketli oluyor kızlar boyama falan yapıyor akıllı şeklde oynuyor
nihos06 Azraada58 gelişimsel bir şey mi soruma hayır değil demişsiniz ama siz de yaşamışsınız ve geçmiş yani gelişimsel bir şey oluyor haliyle galiba? 😅
Azraada58 Sinemkaan25102022 🤣🤣🤣🤣 kızlar akıllı mı oluyor o cocuktan cocuga değişiyor inanki benm kızım suan aşırı mızmız uyku reddi yeme reddi sürekli bi aglama ne ararsan var canım
Sinemkaan25102022 Azraada58 valla etrafımdaki kız bebekler çocuklar o kadar uysal ki kendi yemklerini. Yiyorlar boyama falan yapıyorlar Çok akıllılar maşallah Benm 11 aylık oğlum var Çok hareketli kucakta bile durmaz herseyi yere atar elinden bişe al kendini yerlere atıp ağlar