Yasemin_Rana cengiz6799 benimkide oyle oldu ya başta çok iyiydi sonra her banyodan sonra qglamaya basladi yüzüne su gelmesini hiç sevmiyor ben banyoda yıkıyorum kızımı banyo musluguna dikkatini cekecek şeyler koyuyorum onu biraz oyalıyor 😊
Chryblssm7 cengiz6799 benim oğlan karma aşı olduğu gün bacağı ağrır demişti hemşire unutmuştum ertesi gün bagiriyodu yıkarken. Bi de belki huzursuzluk zamanıdır atak haftasında mı