Defnemomm Bebeğim 9 aylık ilk kez sobalı evde kalacagim uyku tulumu almak istiyorum sizce kaç tog almalıyım? Evin ısısını tahmin edemiyorum sobayı yakınca çok sıcak soba sönünce çok soğuk olursa nasıl yaparım bilmiyorum
hunilimomm Defnemomm en iyisi once bir termostat alın ona göre evin ısısını kontrol edersiniz benim evim doğalgazlı 21-23 derece arasından değişiyor 2.5 tog kullanıyorum gece üstünü vs ötmüyor iyi oluyor
Zmry66 Defnemomm bende sobalı evde yaşıyorum sıcak olunca çok sıcak oluyor soğuk yani geceleri kalkıp otlayamdığımız için yani odun atmadığımız için geceleri çok soğuk oluyor haberiniz olsun ben oğluma uyku tulumu aldım geceleri giydiriyorum bazen soğuk olduğunda gündüz bile giydiriyorum yani o bizim yakıp odun atmanıza bağlı ☺️