karahann fışkırarak kusmadığı sürece bir sorun olmaz çok emdiği için ya da gazdan dolayı kusuyordur reflü yatağı kullanın ya da ince yastık üzerine sırtından yukarısı gelecek şekilde yan yatırın ben çok çektim o kusma muhabbetinden çok şükür yavaş yavaş geçti gitti