Merhaba 10 aylık bebeğimin burnu akıyordu ve öksürüyordu dün doktora götürdüm bir burun spreyi ve damla yazdı. bu sabah burun spreyini sıktım başta bir şey olmadı uyku saatiydi uyudu. uyandığında burnu kanamıştı ama ağlamıyordu ben de sterimarla nemlendirip burun aspiratörüyle çektim daha çok kan geldi ve bir süre sonra bitti. az önce tekrar kızımın burnunu temizlerken kan geldi acaba sebebi ne olabilir tekrar doktora götürmeli miyim