11 aylık olacağız ek gıda sürecine çok da geç kalmadık ama daha çok beni emiyor yani ek gıda olarak bir şey yemediğini düşünüyorum çok azıcık yumurta yerse yiyor gün içerisinde bir de yoğurt çorbası seviyor haftada üç gün akşam onu yediriyorum yemiyor başka da bir şey yemiyor arada cici bebe yoğurt karıştırıyorum onu yiyor doyuyor mudur sizde durumlar ne genel anlamda beni emiypr işe gittiğimde de süt sağmış oluyorum onu içiriyorlar meyve falan yedirmeye çalışıyorlar