2 3 gündür emzige alıştırmaya çalışıyordum Bi çok farklı emzik denedim ama aventi şuan tuttu gibi zorla tutturdum tabi ögürüyordu genelde şuan elimi ağzına kapatarak atmasına izin vermeden tutturdum ama içimde korku var sadece emen bir bebek mama biberon vermiyorum meme reddi yaşarmıyım yoksa zaten aç olacağı için mecbur meme emer diye mi düşünmeliyim ya da emzige alışınca meme istemez sagmak zorunda kalıp biberon mu vermek zorunda kalırım kızım 45 günlük daha emzigi tutturmak isterken hevesliydim şimdi tuttu gibi yarım saattir çıkarmadan uyuyor ama benim içim içimi yemeye başladı 🥺🥺