motherthea Tubiss-33 ben ilk oğlumda kullandım 1 ay kadar sonra bozuldu kısa süreli kullandım sütü iyi çekiyordu ama sorun yoktu
Birbebetoannesi Tubiss-33 İlk oğlumda kiwi markasını kullandım kısa süreliğine iyi çekimi hala duruyor. 1 hafta önce 2.ci doğumumu yaptım lansiloh aldım . Çok memnunum şu anda. Kiwi marka duruyor öylece
motherthea Tubiss-33 valla çok güzel kullanırım ben aldığım şeyleri çok dikkat ettim hep temassızlık yapıyordu zaten sonunda 1 ay dayanmadan bozuldu şimdi lansinoh aldım daha kullanmadım ama çok ömürlük makine dediler deneyeceğim ☺️