AlinaEmreHan1 kızıma e bebek, LCW, DeFacto. Kendimde de internetten alışveriş dönemini 5-6 ay önce bitirdim. Mankende durduğu gibi durmayınca, beden olmayınca bir de iadeyle uğraş çocukla uzun iş. Deneyerek alıyorum artık. Bulunduğum şehirde defacto LCW koton var bunlara bakıyorum. Inditex grubundan bir tek stradivarius severdm o yok maalesef :) Kot markalarından eskiden mavi en iyisi derdim ama son zamanlarda maviden aldığım kotların rengi çok atmaya başladı. Ltbden alıyorum. Collins den almadım ama kesimleri güzel göründü gözüme. Ayakkabı olarak da şehirde hangi ayakkabıcılar varsa onlara bakıyorum.