bisenakillisinzaten Kızım 2 yaşında kışın biz hiç bı yere çıkmayız. Ayda bı kaç kez. 2 tane spor ayakkabısi var bot almak istemiyorum. Bı yere gittiğimizde arabayla gidiyoruz.sizce bot çok gerekli mi spor ayakkabısiyla idare edemez mi ki
2prensannesi03 bisenakillisinzaten Oğlum 4 yaş 8 aylık canım daha hiç bot almadık. Çünkü kışın gittiğimiz yerler kapalı mekanlar. E heryere arabayla gidiyoruz. Ne gerek var. İçine kalın corap giydirip spor ayakkabı giydirdim hep 🥰
Gzdturk bisenakillisinzaten yani her yere arabayla gidiliyor ama parka vs de yağmur falan olursa ayakları ıslanabilir. Bot yerine yağmur cizmesi alabilirsiniz aslında. Yani benim 2 oğlum var kışın parka giderken hep yağmur çizmesi ve yağmur pantalonu giydiriyorum. Spor ayakkabılar cabuk su alıyor biraz ondan sıkıntı cekebilirsiniz