Ebrum1 oğlum 10 aylık ben sürekli evdeyim evde çok iyiyiz ama babası işten gelince asla bende durmaz babasına gitmek için ağlar yemek bile yemez, babası banyoya girince bile gider çıkana kadar kapısında oturur. Çağırsam gelmez kucağıma alsam ağlar… bence normal bir süreç çünkü etrafımda herkeste görüyorum bu durumu