Arkadaşlar yaa bişey sorcam benim oğlum haftaya 4 aylık olcak hem mama hem meme gidiyoruz bu ara meme reddi var sadece gece emiyo gündüz mama yiyo son bi bucuk aydır 3 günde bi kakasını yapıyodu kaka tahlili yaptırdık temiz çıktı hiç bi alerji çıkmadı ama sonrasında ben kakasında böyle pul biber tanesi kadr iki parça kırmızılık gördüm e teste temz çıkmıstı smdide yarın 5. Gün olcak hala kakasını yapmadı zeytin yagı verdim masaj yapıyorum sürekli suda veriyorum üstüne sıcak sıcak karnını ovarak masajda yapıyorum ama yapmadı hala napcam bilmyorum doktora götüryorum e alerjisi yok 1 haftaya kadr normal diyo huzursuzda görünmyo sadece sabahalrı kovarnıyo biraz varmı absına gelen