H_nurozkan Bugün akşam üzerinden beri sanki bogazim da birsey varmış gibi hissediyorum bisey yiyorum sonra sanki bogazim da kalmış gibi psikolojik mi bu acaba sanki rahat nefes alamıyor gibi hissediyorum
queen_bee H_nurozkan benimde öyle olmuştu daha önce.doktora gitmiştim,boğazımda enfeksiyon varmiş. Sizinde öyledir belkide
misssevval Bende doğumdan sonra boğazımda hırıltı olmuştu gitmiyordu böyle hep orda gibiydi. Dikislerden dolayı öksüremiyordum da sıcak suya bal karıştıp içtim o boğazımda ki gıcıklık gitmişti. Deneyin isterseniz