Merhabalar 3 ay 21 günlük bir kız annesiyim. Kızımın eli hep ağzındaydı ama şuan eli ağzından hiç çıkmıyor. Ağzında sürekli salyası, göğüs ucumu sürekli ısırıyor. Doktora gidip dişi rahatlatacak bir öneri almalı mıyım? Yoksa şuan kendim tetagil alıp kullanabilir miyim. Aşırı sinirli çünkü yardım etmek istiyorum 🙏 damaklarda herhangi bir şişlik yok aslında ama sanırım damağın içinde başladı çıkma süreci