Ceycey001 Kızlar 7 aylık bebegim sma kullanıyorum daha önce aptamilde denemistik Mesela 5 ölçek mama yaptım 3 ölçek sma attım 2 de aptamil Böyle veren varmj acaba yanlıs mı yapıyorum bebegimin kilo alımı az biraz bu sekilde mi versme dedim gğnde ½ kere
asrinhatasi Ceycey001 yani öyle yapmak çok mantıklı gelmedi. Belki bir öğünde sma bir öğünde Aptamil olabilir ki bu da çok mantıklı gelmedi eğer iki mama da açık şekilde varsa ziyan olmasın diyorsanız diye. Ama iki mamayı karıştırmayın derim.
edafmo Ceycey001 bu şekilde kilo alacağını nereden uydurdunuz? Bir kgun sma bir öğün Aptamil bile mantıklı değilken iki mamayı karıştırmak ne ya
ArvenMom Ceycey001 doktorunuza sormadan böyle birşeye kalkışmayın doktorunuz mu dedi kilo alımı az veya böyle yapın diye zehirlersiniz çocuğu sormadan böyle birşeye kalkışmayın
Ysgl26 Ceycey001 2 mama karıştırılmaz gaz yapar ya da kabızlık.. hiç doğru bişy değil yaptığınız. Ayrıca mama kilo aldırmaz bunu nerden çıkardılar hiç anlamıyorum
-_-hUysUzvetatlikadin Ceycey001 olmaz karıştırınca kilo alması nasıl olabilir ki. Şöyle düşün sofrada çorba var yoğurt var pilav var tamam ayrı ayrı yiyorsun ama düşün hepsini bi kaba koy karıştır ye olur mu mide kabul etmez