gunesmom2 1 aylık bebeğim 3 gündür kabız doktorun önerisiyle aptamil conformil mamaya geçtik kullanıp memnun kalan var mı kabızlık sorunumuzu ne zaman geçirir
kayra_mom Onu bilmiyorum ama aptamil prosyneo kullanmıştık asla kabızlık sorunu yaşamadık bizde eczacının önerisiyle başlamıştık