İyi akşamlar hanımlar bugün doktor kontrolünde doktorumuz süt alerjisiden şüphelendi 1-2 haftadır ishal ve yanaklarının kızarığından dolayı tahlil için 3 tüp kan verdi ve aptamil as maması aldık kokusu ve tadı kötü bi kere verdim almadı pekmez verdim yine almadı sabahtan beri bişi yemedi nasıl sevdirebilirim ne yapmam lazım