Biri psikatriye bize hipeaktoiflik dikkat eksikliği vitamini önerdi aldım verdim yok yani pek faydasını görmedim biri de gelisimsel pediatri bu doktorda şoyle yapin boyle yapin diye tavsoyeler verdi yöne aynı yöne aynı napacam bilmiyorum çok üzüyor çok sımariyor mahsus yapıyor bariz belli hiç dinlemiyor dur susdan anlamıyor öneride bulunun.lutfrn aynı dertte olan annelerimiz varsa yazın