Arkadaşlar bebeğim için Sma optiro , comfort, aptamil ve hip kullanıyorum ama bebeğim hala kabız. Afedersiniz koyun pisliği gibi katı katı geliyor kakası. Çok kıvranıyor. Hip çok gaz yapmıyor ama o da kabız yapıyor . Dün ve bu gün kakasıyla beraber hafif kan gördüm yarın doktora götürücem. Ki bence çok zorlandığı için o kan da.Anne sütü olarak da sütüm az olduğu için ancak günde iki kere 30 cc anca sağıp verebiliyorum. Başka mama önerisi olan var mı ?