Merhaba arkadaşlar bebeğim 5 ay bir haftalık gelişimi ayına göre önde tadımlara hiç başlamadım 6. Ayını doldurmasını bekliyorum fakat artık sütüm yeterli gelmiyor geceleri çok uyanıp ağlıyor sürekli meme önünde ne yapacağımı bilmiyorum formül mama verdim kustu kavanoz mama vermeli miyim ne yapmalıyım nasıl doyurabilirim kafam çok karışık tecrübeli anneler sizler neler yaptınız tavsiyeleriniz neler lütfen yardımcı olun 🙏🏻🪴