civcivmom Kızlar bebeğim çok zayıf 7 aylık kimisi bagırsaklardan süpheleniyor kimisi böbreklerden özele götürdük vs yok araştırılması lazım iştahından dolayı kilosundan dolayı vs iyi bir araştırma hastanesi önerirmsnz ?
_YanakReisinAnnesii civcivmom biz gazi de takipliyiz inmemiş testis probleminden . Kaç hastane gezdik kısa süre de çözüm odaklı sadece burası yaklaştı.
GezginPaNDa civcivmom evet ayrıca gelişimsel pediatri var rica ederseniz oraya yönlendiriyorlar 1 saate yakın gelişimini inceliyorlar
[silindi] civcivmom Ben profa gidiyorum ilk 5 ay boyunca polikliniğe gittik sonra profa geçtim. Normal poliklinikte de ilgililer ama
sema_068 [silindi] ne olduğunu tam bizde bilmiyoruz. O sebeple normal çocuk sağlığına gitmeyi düşünüyorum. Özel nasıl oluyor
[silindi] sema_068 Özelde doktora para veriyorsunuz tek doktoru oluyor, diğer türlü her gittiğinizde farklı doktorlar oluyor
sema_068 [silindi] anladım onun için normal gidip önce muayene olmam gerekiyor sanırım. Çünkü ben gastroenteroloji bölümüne gitmek istiyorum. Ona da çocuk sağlığı yönlendirmeliymiş
[silindi] sema_068 Tabi önce normal gidin orada sorun özel bölümü vardır. Randevuyu kendi sitelerinden ya da telefon numarası ile alabilirsiniz.
sema_068 [silindi] anladım. Takip ediyorum randevularını. Bizim gittiğimiz takipli olduğumuz doktorumuz yok. Her gittiğim ayrı bişey diyo. Aylık gidip çocuğu gösteremiyoruz bile. Siz doktorunuzdan memnun musunuz? Adı ne