Kızlar kızım 17 aylık her yere cıkıyor üniteye sandalyeye ordan masaya sureklı boyle yeni oyuncaklar aldım at aldım mesela ilk bındı sımdı yüzüne bakmıyor oyuncaklarla az oynuyor sıkılıyor ve az önce bir şok yasadım odasında perdenin önüne masa takımı var masanın ustunden cam kenarına cıkmıs camın kulbundan tutup acmaya calısıyordu kilit alcam artık yani 18. Ay kntrlnde doktora sorucam ama nıye bu kdar acaba hıperaktıf hergun bu zamana kadar cevız yedırdım ondan mı enerjılı cok akıllı MaşaAllah her seyı anlıyor ama bu hareketlılıgı benı korkutup yoruyor panık atak olmak ıstemıyorum bu yuzden ama az kaldı yanı