1bebe1anne Kızlar kış geldi kapıda malum meyve sıkacağı için güzel bir marka memnun kaldığınız markaların meyve sıkacaklarını yazar mısınız
Deletedmon_69 1bebe1anne philipsin narenciye sıkacağını almıştım çok ucuza hala çokta tuzlu değil bayılıyorum niye bilmiyorum gebeliğim boyunca onu kullandım.